Sprzedaż nowych usług sieci komórkowej według podświadomych potrzeb klienta

2015-06-13 | 0 komentarzy w artykule
  • Jak telemarketerzy sieci komórkowych nabierają klientów

  • Próba wyciągnięcia od klienta jego potrzeb by później przedstawić ofertę

  • Telemarketerzy i działania według szkoleń trenerów sprzedaży


Kolejny super świetny "chłyt" marketingowy telemarketera. Dzwoni ("a witam pana serdecznie") i pyta czy rozmawia z osobą decyzyjną w firmie (trochę to go zdradza ale musi). Po odpowiedzi: "tak" przedstawia swój film. Otóż mówi, że przejął sprawę kolegi, który został przeniesiony do innego działu ale została notatka, że były prowadzone jakieś rozmowy natomiast on nie wie tak na prawdę czego się tyczyły i jak się zakończyły...skubaniutki chciał mnie pociągnąć za język, że może hmmmm chciałbym jakiś nowy telefon albo...może nowy abonament. Pogratulowałem wyobraźni i zakończyłem rozmowę. Zastanawiam się tylko i może ktoś mi odpowie, czy oni mają szkolenia w tym temacie (jacyś trenerzy sprzedaży) czy jest zasada, że kto lepszy bajer wymyśli ten więcej sprzeda ?


Dodaj komentarz


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w opcjach przeglądarki. - ZAMKNIJ